tirsdag 5. juli 2016

Tips om bruk av PL-kort

Hei der!


Det er nok flere enn meg som hev seg på PL-bølgen da den tok av her for en stund siden. Og det er nok sikkert flere med meg som har oppdaget at de ikke får brukt opp alle disse fine PL-kortene man sitter med. Så i dag vil jeg vise dere noen kort jeg har lagd kun med PL-kort, kartong, dobbeltsidig tape og limputer.


Disse var faktisk veldig kjekke å lage - og også superraske å få unna, og regner med at det blir mange flere etter hvert! Håper dette tipset kan inspirere flere til å bruke PL-kortene på andre måter enn de egentlig er ment for. Jeg har ikke pyntet disse i det hele tatt, men når kortene ligger klare i skuffen tar det veldig liten tid å sette på f.eks. navn med klisterbokstaver, noen blomster eller annen pynt man har. Husk at det går helt fint å bruke rester til pyntingen også; jeg vet jeg har en hel masse ting jeg sikkert kan bruke til det formålet ;)





Du finner mye av det jeg har brukt ved å klikke deg inn på disse linkene;

2 kommentarer:

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com