onsdag 15. juni 2016

Oppgave 25! 3 på rad



Her på sørlandet har vi lenge hatt deilig sommervær, men vi gir oss ikke på utfordringene! Denne gangen er det en litt annerledes utfordring, og vi håper dere hiver dere med!
God sommer alle sammen!

Denne gangen er oppgaven 3 på rad! Du kan gå vannrett, lodrett eller på skrå! 
Du kan selvsagt ha så mange andre elemtenter du vil.

Premie

Du får -20% på hele ordren! Gjelder ikke kit, sørlandsscrappen og gavekort.
www.scrappegarasjen.no



Marit

Jeg har valgt å gå for dots, stensil og chipboard!


Jeg har brukt Clear gesso på hele arket før jeg laget hele bakgrunnen med
dylusions ink spray. Jeg sprayet på craft sheet/underlag  og sprayet deretter med litt vann og brukte vannpensel for å påføre det på bazzillen


Eva

Jeg har valgt dies, stensil og blomster!




Akvarellpapir


Synnøve

Jeg har valgt bånd, dies og gesso på mitt bidrag, et bryllupskort i rosafarger 





Hjertedies fra Kortoggodt (syns den er rålekker),
  Hjertelig tillykke dies fra Papirdesign.
Mønsterarka er også Papirdesign og du finner de her og her
Prima blomster, pura adelita
Klistremerker. Bella blvd - Oreo black little bits
Sommerfugl i tre - Prima The archivist
Rosa og vanilla Bazill
Båndet er en rest jeg hadde liggende.
Button fra Scrappegarasjen


May Linda

Jeg har valgt: Gesso, Chipboard og Lommescrappingkort




Paljetter fra MAIKIT
Chipboard rester (husker dessverre ikke leverandør)
Hvit kartong (min favoritt uten struktur)


Håper at du har lyst til å være med på utfordringen vår denne gangen også :) Vi vil gjerne takke alle som bidrar gang etter gang :) Utrolig inspirerende for oss å følge dere :)

Hilsen jentene i Scrappegarasjen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com