torsdag 2. juni 2016

BRUK AV BAKGRUNNSSTEMPEL - INSPIRASJON

Innom idag for å vise hvordan en kan bruke bakgrunnsstempel på enkle kort direkte på kartongen. Jeg har også embosset de for å få de enda bedre frem. 
Digger disse bakgrunnsstemplene fra Papirdesign og har brukt de veldig mye, kanskje spesielt på gutte- og mannekort, men har nå utfordra meg selv til å bruke de litt annerledes.
Korta er veldig enkle, håper du liker de.



Første kortet ut er laget i kraft kartong . Jeg har brukt en rest rosa embossingpulver ( du finner et lignende her) ogen bit rosa restepapir til sky og gratulerer-stempel. Til pynt er kun brukt dotter .




Her er neste på mørk blå Bazill med knallgul gratulerer-dies fra Papirdesign. Her er også bakgrunnsstempelet embosset, denne gangen i sort.
Et par biter med washitape, en papirstjerne og disse fine stjernene - enkelt pyntet her også.



På det tredje kortet har jeg brukt Bazill i en veldig frisk farge. Her har jeg embosset med sølv. Har også her brukt dies fra Papirdesign med skyggen i sølvkartong. Enkelt pyntet med Prima blomster og deler av en perleswirl jeg hadde liggende.



Det siste kortet er et enkelt bryllupskort. Syns egentlig det ble ganske lekkert med så lite pynt. Her er bakgrunnsstempelet embosset i sølv, pluss at jeg har lagt på litt tykk Frantage -pulver på for å få en litt tykk og blank effekt. Et par små røde hjerter og dies fra Papirdesign + noen små miniperler, så er kortet ferdig.

Bakgrunnsstemplene jeg har brukt på korta finner du HER , HER og HER og er alle fra Papirdesign.
Embossingpulver i flere farger finnes her og Frantage her.
Trenger du varmepistol til embossing, finner du den her.

Håper du ble inspirert til å prøve å lage dine egne bakgrunner :) og når du er igang, er du hjertelig velkommen til å slenge deg på utfordringen vår, som nemlig lyder: Bruk stempel :)

Takk for meg :)

smil og klem, Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com