tirsdag 19. april 2016

Crazy birds på en tirsdagmorgen


God morgen fra May Linda en tirsdagmorgen! Våken selv om jeg ikke kom meg i seng før alle detaljer var fargelagt, klippet og limt sammen i gårkveld. Men det kan godt bli midnatt når man bare MÅ teste ut noe nytt. Og denne gangen var det disse rådkule stempene til Tim Holtz - Mini crasy birds and things.
Jeg er egentlig ingen fargelegger når jeg scrapper, men disse var enkle nok til at jeg også hadde tålmodighet og syntes det var gøy. Jeg har brukt vannpenseldylusions maling og Distress paint. (Neste gang skal jeg prøve å farge dem med brusho)
Det er så absolutt ikke siste gang du vil se jeg bruke disse stemplene på et prosjekt. Digger dem!


Kortet er ganske stort. 24 cm x 15,5 cm.



Inni kortet har denne kule fyren fått plass








1 kommentar:

  1. Crazy birds er min favoritt om dagen, kan brukast til alle anledningar.
    Dette kortet var berre heilt herleg! :)

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com