mandag 5. oktober 2015

Litt maleinspirasjon

Christin her i dag med et uvanlig prosjekt for meg.. Jeg har nemlig lekt meg litt med maling...  Scrapppegarasjen har perfekt maling for de små (og store) hobbyprosjektene. Martha Stewart maling - og det kommer i mange forskjellige farger. Ikke vær redd for å sette igang.



Jeg hadde en brun korktavle som jeg for en tid siden spraymalet hvit, men var litt uheldig med sprayingen og det ble litt bobler så det har bare blitt liggende, men jeg bestemte meg endelig for å gjøre noe med det, jeg pusset ned de verste boblene så den ble klar.


Jeg begynte med å bruke en stensil, men det ble ikke rett nok på ene siden så jeg tegnet av og skar ut mønster fra stensilen og fortsatte å male. Jeg brukte ikke pensel men noe for å dutte malingen.



Her er ferdig prosjekt igjen.




Jeg har brukt:

Pool






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com