onsdag 15. februar 2017

UTFORDRING 32 - VINTAGE

Da er vi allerede godt inne i februar og vi kjører igang med en ny utfordring - og den lyder VINTAGE. Lag noe - et kort, eske, LO osv osv i Vintage stilen! Det som karakteriserer denne stilen, er "old look", revne  papir, gammeldagse blonder, gamle bilder, knapper, metaller osv.

Her er litt inspirasjon fra Designteamet:

SYNNØVE


Produkter:

May linda

Jeg har laget en LO hvor bildet er et puslespill jeg kjøpte da jeg var i Budapest. 



Produkt


På kortet nedenfor er også dette brukt

Prima/Finnabair stempel
Halvperler



Eva

Veldig enkelt til å være Vintage. Blonder, bånd og blomster i tillegg til kartong:






Blonder og bånd fra restekurven min



Denne gangen kan du vinne 
2 valgfrie pakker med primablomster. 








2 kommentarer:

  1. Litt usikker på om mine kort blir godkjent siden de ikke er mørke i fargen, men iallefall slitt og shabby ;)
    Uansett mange fine bidrag både fra design team og deltagere her. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte bidrag fra DT-jentene! Linken i sidebaren er feil (linker til forrige utfordring)... ;-)

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com