mandag 15. august 2016

Utfordring 27 - Bursdag


Klare for en ny utfordring? Denne gangen er utfordringen

BURSDAG

Premien denne måneden er:
Chipboard fra papirdesign.






May Linda
Jeg har egentlig laget et halvferdig bidrag til dere denne gangen, men samtidig så er det ferdig.
Om to dager så har jeg en bursdagsjente her i huset som fyller 10. Så jeg laget derfor noen PL-kort som jeg kan bruke med årets bursdagsbilder. Dette er til en side som har 6 lommer slik som øverste bildet viser. Utgangspunktet for kortene var hvit kartong.

Følg med så vil det komme et innlegg om kort tid hvor jeg viser hvordan jeg har brukt Distress Crayons for å lage noe lignende dette.





Jeg har brukt:

June

Her er bilde da min datter ble 6år.


Hjerte dies
Hjørne punch
Mosegummi brukt sammen med dies
Heidi Swap spray




Innleveringsfrist for bidrag 10. september kl 23:55



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com