lørdag 15. november 2014

Utfordring 6

Da er det tid for ny utfordring  som blir å levere 


 Vi gleder oss å se deres bidrag!

 Her bidrag fra jentene fra designteamet 
Bli inspirert:






 Tag er laget med : Elg er av Tre dekor som du finer her, Button ( det snør det snør) her og  Bjelle i gull, med lyd her som du finer i nettbutikken.




Tag er laget med : Bjelle i gull finer du  herkule stensil fra Tim Holtz "heart"  her  som du finer i nettbutikken og julekule gyngehest her.

******************************************




Jeg har laget et helt enkelt chipboard album som skal bli fylt opp med bilder og minner fra desember. Disse vil dere få se etter hvert. Det flotte juletreet er fra Wycinanka, og det finner dere her i nettshoppen.







******************************************



Elisabeth:

Jeg har gått for litt rosa jul denne gangen, og syns det kan være utrolig sprekt til riktig person. Jeg har latt meg inspirere av alle de fine juleposene som lages i disse tider, og har tenkt å fylle den med brente mandler. I den lille esken som følger med ligger deilig sjokolade *yum*

Bilderas: 

Her er bilde av bare den lille esken:
  
Posen:


Nærbilde:

Arkene er fra Echo Park, og den RÅFINE sløyfediesen
er ventet inn igjen i nettbutikken nokså snart!
Jeg har også brukt litt pasta under det hele,
og et par striper med hvit bazzill.
Toppen av posen har jeg punchet med Doily Lace. 




******************************************



Premie:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com