fredag 15. august 2014

Utfordring 3

Da er det tid for ny utfordring! Takk til alle som deltar. Det setter vi pris på!

I butikken vår har vi et stort utvalg av wood veneer også kalt chipboard. Vi har et veldig stort utvalg med over 200 forskjellige design fra den ene produsenten vår. Du finner flotte wycinanka produkter her

Du kan vinne denne pakken med norske ord, som du kun finner hos oss:)

Vi har å produsert våre egne ord på norsk. De passer perfekt både til kort og til loer. De fnner du her.

Så oppgave 3 er enkel og grei: Bruk wood veneer eller chipboard.

Litt inspirasjon fra DT.













Da gleder vi oss til å se ditt bidrag! Du har frem til 10 september kl 23.55.



1 kommentar:

  1. Som eg gler meg til denne , diggar Wycinanka :-) No held eg på sortere og rydde i tinga mine slik at eg vert klar til treff i Egersund om ei veke så det må vente litte grann ;-)
    Ha ei kreativ helg!
    Gina.

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com